Sazinieties ar mums, zvanot uz tālruni +371 29 429 455 vai rakstot uz e-pasta adresi darbs@jt.lv.
Mēs Tev uzticēsim
- Veidot un attīstīt IKT komandu, nodrošinot sadarbību ar citām struktūrvienībām
- Izstrādāt un īstenot IKT stratēģiju, t.sk. IKT budžeta plānošanu un uzraudzību
- Vadīt IT infrastruktūras un informācijas sistēmu attīstības projektus, tajā skaitā ražošanas procesu automatizāciju
- Pārvaldīt un attīstīt uzņēmuma IT sistēmu arhitektūru un savstarpējās datu integrācijas (Google Workspace, Visma Horizon, Prinect, ERP, poligrāfijas pasūtījumu vadības sistēmas u.c.)
- Nodrošināt IKT atbilstību ITIL®4 un drošību NIS2 prasībām
- Veidot ilgtermiņa kvalitatīvu sadarbību ar ārpakalpojumu sniedzējiem
- Iesaistīt kolēģus IT risinājumu izmantošanā, palīdzot un radot izpratni, kā tehnoloģijas atvieglo ikdienu un uzlabo darba rezultātus
- Sekot līdzi IKT nozares aktualitātēm
Mēs sagaidām, ka Tev ir
- Augstākā izglītība IT vai radniecīgā jomā
- Vismaz 3 gadu pieredze IKT/IT nodaļas vai IT projektu vadībā
- Zināšanas par ITIL®4, informācijas drošību un NIS2 prasībām
- Pieredze ERP vai līdzīgu sistēmu plānošnā, projektēšanā, ieviešanā un uzturēšanā
- Spēja analizēt tehniskās specifikācijas un vadīt IKT projektus
- Lieliskas organizatoriskās un komunikācijas prasmes, stratēģiska domāšana
- Latviešu un angļu valodas zināšanas profesionālā līmenī
Mēs Tev piedāvājam
- Atbildīgu un dinamisku darbu starptautiski atpazīstamā poligrāfijas uzņēmumā
- Profesionālās izaugsmes un apmācību iespējas
- Veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- Elastīgu darba laiku un iespēju daļēji strādāt attālināti
- Mobilo telefonu sakaru un transporta kompensāciju, u.c. labumus
- Atalgojumu 3200–4000 EUR bruto mēnesī, atbilstoši pieredzei un uzņēmuma darbības rezultātiem, kā arī ikgadēju prēmiju par uzņēmuma mērķu sasniegšanu
Sūti pats vai iedrošini draugu atsūtīt CV uz e-pastu: darbs@jt.lv vai piesakies caur pieteikuma formu mājas lapā līdz 14.11.2025.
Mēs patiesi novērtējam katru pieteikumu, taču lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz sarunu!